loading...
فور دانلود|دانلود نرم افزار|بازی|انیمیشن
فور دانلود بازدید : 488 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

نرم افزار Apowersoft Video Converter Studio ، یک نرم افزار قدرتمند برای تبدیل ویدیو های مختلف و به یکدیگر می باشد . این نرم افزار یک استدیو حرفه ای برای مدیریت تبدیل فایل های ویدیویی می باشد . نرم افزار Apowersoft Video Converter Studio انواع فرمت های ویدیویی مانند AVI ، MP4 ، FLV ، MKV و بسیاری دیگر را پشتیبانی می کند . و همچنین قابلیت تبدیل فایل های صوتی با فرمت های MP3 ، MP2 ، OGG ، AAC و … را خواهید داشت .   ویژگی های نرم افزار Apowersoft Video Converter Studio : – پشتیبانی از…

فور دانلود بازدید : 431 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

Quick ‘n Easy Web Builder یک نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی میباشد که با هدف طراحی و ساخت صفحات وب با ویژگیهای کامل و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ گونه کد html می باشد. کاربرانی با دانش محدود در زمینه کد نویسی و طراحی سایت میتوانند به راحتی هرچه تمام تر و بدون درگیر شدن با کدهای html و css ، صفحات وب شخصی خود را آنگونه که دوست دارند طراحی و در اینترنت منتشر کنند.نرم افزار داری بیش از ۱۰۰ قالب که همگی قابلیت ویرایش را دارند ، می باشد. از ویژگی های نرم افزار Quick ‘n Easy Web Builder میتوان به پشتیبانی از قابلیت Drag and Drop ، افکت گذاری و اضافه کردن ویدیوهای یوتیوب ، انتشار ساده از طریق FTP ، قابلیت ایمپورت rss و … اشاره کرد.

فور دانلود بازدید : 332 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

Anti DDoS Guardian نام نرم افزاری برای جلوگیری از حملات شبکه به سرورهای ویندوزی می‌باشد.این نرم افزار برای سرورهای ایمیل ،هاستینگ،  FTP،  آپاچی،  دانلود،  IIS ،  اینترنت،  SIP، VOIP و… مورد نیاز میباشد.این نرم افزار ای پی‌هایی که سرور را مورد حمله قرار می‌دهند در لیست سیاه قرار میدهد.این نرم افزار بر روی سیستم عامل ویندوز ۲۰۰۰, XP, 2003, 2008, Vista, 7, 8،۲۰۱۲ و هم نسخه ۳۲ بیتی و هم نسخه ۶۴ بیتی قابل نصب و اجرا میباشد.

فور دانلود بازدید : 286 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

SoftColor Automata Pro نام نرم افزاری برای تصحیح رنگ پیشرفته، ویرایش تصویر و مدیریت رنگ میباشد.این نرم افزار به صورت خودکار عکس هایی که به نرم افزار داده اید را تنظیم و سپس ذخیره می نماید.این نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی‌ تنظیمات رنگ و سفیدی و قرمزی عکس را به بهترین شکل ممکن میدهد و به  شما کمک میکند عکسی بهتر از نسخه اصلی درست کنید.این نرم افزار بر روی نسخه های ویندوز XP, Vista, 7, 8 قابل نصب و اجرا میباشد.

فور دانلود بازدید : 1645 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

Xbox-360-Emulator-شبیه ساز xbox 360

Xbox 360 یکی از بهترین کنسول های وارد شده در عرصه ی بازی های رایانه ای که بیشترین کفیت تاریخ را بعد از کنسول پلی استیشن ۳ دارد.این کنسول از ابتدای سال ۲۰۰۰ میلادی رقیب کنسول Sony Play Station بوده است.این کنسول که بازی هایی با بیشترین حجم ها را دارا است.این کنسول اولین بار در شرکت Microsoft با نام مستعار Microsoft Xbox توسعه یافت تا امروز روزانه طرفداران بی شماری را در خود جذب کرده است.اما نکته ی مهم این پست که آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که می توان بازی های این کنسول را همانند پلی استیشن ۱ و ۲ و بقییه ی کنسول ها شبیه سازی و روی سیستم عامل ویندوز اجرا نمود.جواب بله است به راحتی می توان این کار را انجام داد تنها راه این است که این نرم افزار را دانلود کرده و سپس با استفاده از فایل بازی ها و یا ایمیج گرفته شده را توسط بازی اجرا نمود.این شبیه ساز چندین نسخه را به عمل آورده است که ما نسخه ی ۲۰۱۳ این نرم افزار را آماده ی دانلود کرده ایم.نسخه های قبلی این شبیه ساز خطا های فراوانی داشتند و اکثر بازی های این کنسول قابل اجرا نبوده اند.تا نسخه ی ۲ و ۲٫۱ این شبیه ساز توانسته است بیشترین بازی های این کنسول را در خود اجرا کند.این شبیه ساز یک مزیت بسیار جالب نسبت به بقیه شبیه ساز ها دارد که در این پکیج Zip نیازی به دانلود دوباره ی BIOS های بازی نیست و بایوس ها در خود این پکیج قرار دارند.در ضمن با این شبیه ساز می توان به راحتی چت کد های بازی را بدون نیاز به نرم افزار خواند و هم چنین بازی را به حالت فول اسکرین یا تمام صفحه تبدیل کرد.این شبیه ساز ۱۰۰% تست شده است و هیچ مشکلی ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکل با ما از طریق نظرات در ارتباط باشید.امیدواریم از این شبیه ساز لذت ببرید …

فور دانلود بازدید : 488 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکسMozilla Firefox

 


موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگر حهان که در بین کاربران اینترنتی بیشترین استفاده رو از این مرورگر می کنند و این خود نشان میدهد که این مرورگر از سرعت عالی برخوردار است یکی از قابلیت عالی این مرورگر Mozilla Firefox داشتن پلاگین های زیادی هستش که برای این مرورگر گذاشتن. هر یک از پلاگین و افزونه ها کاربرد خود را دارند. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است. مرورگر موزیلا فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر نرم افزار است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. این مرورگر رو میتوانید از سایت محبوب دانلود 98 در ادامه مطلب به صورت رایگان دریافت کنید.

فور دانلود بازدید : 548 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

SoftOrbits Photo Retoucher Pro یک نرم افزار قدرتمند برای ترمیم عکس های قدیمی میباشد .به کمک این نرم افزار شما میتوانید اشیا یا اشخاص را حدف کنید.این نرم افزار با استفاده از الگوریتمی که دارد میتواند پست زمینه اشیا حذف شده را آنالیز کرده و به خوبی بازسازی کند.به کمک این نرم افزار میتوانید لک ها و جوش های روی صورت را از بین ببرید.یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار ترمیم عکس های قدیمی میباشد و به شما کمک میکند خط و خش روی عکس پارگی و … را به صورت حرفه ای از بین ببرید.


فور دانلود بازدید : 221 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.


فور دانلود بازدید : 272 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

 

فور دانلود بازدید : 299 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

 

 

فور دانلود بازدید : 262 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.11 Final

فور دانلود بازدید : 221 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

 

راهنمای نصب:

۱- قبل از اکسترکت آنتی ویروس رایانه را به طور موقت غیر فعال کنید.

۲- پس از اکسترکت و نصب برنامه، وارد پوشه Keygen شده و از آن جهت فعال سازی نرم افزار استفاده کنید.

۳- پس از اتمام فعال سازی دوباره می توانید آنتی ویروس را فعال کنید.

فور دانلود بازدید : 235 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید !

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

برای استفاده از سرویس اینستاگرام برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و توجه داشته باشید که وقتی برای نخستین بار برنامه را اجرا می‌کنید ، باید در اینستاگرام ثبت نام کنید . ثبت نام کردن در اینستاگرام بسیار ساده و در حد وارد کردن یک نام و ایمیل است.

آخرین نسخه ی برنامه محبوب Instagram را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v6.3.1:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

Instagram - محبوب ترین برنامه افکت گذاری عکس اندروید

 

درباره ما
فور دانلود مکانی برای شما دوستان دانلود آهنگ فیلم بازی برنامعه و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 294
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 635
  • بازدید ماه : 3,678
  • بازدید سال : 25,722
  • بازدید کلی : 354,154