loading...
فور دانلود|دانلود نرم افزار|بازی|انیمیشن
فور دانلود بازدید : 458 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (2)

بازی جدید Dawn of Titans برای آیفون و اندروید در مورد ظهور خدایان در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی NaturalMotion برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . وظیفه ی شما در این بازی ساخت یک تخت پادشاهی می باشد و همچنین با ایجاد کردن نیرو های قدرتمند بتوانید به ارتش دشمن حمله کنید . بازی Dawn of Titans از گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذابی برخوردار می باشد و همچنین به صورت راگان در اپ استور و گوگل بلی قرار گرفته شده است . تمام نیروهایی…

فور دانلود بازدید : 489 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

بازی Infinite Flight شبیه ساز پرواز به عنوان یک بازی شبیه سازی شده هواپیماهای 2012-2013 می باشد . بازی Infinite Flight از گرافیک بالا و سه بعدی بهره گرفته است که در بازی از 27 هواپیماهای روز و 13 منطقه پرواز تشکیل شده که چالش هایی را در بازی برای بازیکن درست میکند . شرایط جوی یکی از عوامل در بازی می باشد که بازیکن با توجه به شرایط کنترل هواپیما را در دست بگیرد. در صفحه نمایش درجه بندی ارتفاع و سرعت سنج قرار داده شده است تا در حین پرواز بتوانید با توجه به سرعت و ارتفاع ،…

فور دانلود بازدید : 503 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

بازی جدید FIFA 16 Ultimate Team برای آیفون و اندروید ، سرانجام بازی جدید و فوق العاده زیبای فیفا 16 توسط کمپانی قدرتمند ELECTRONIC ARTS  برای سیستم عامل های IOS و Android منتشر شد . خود را برای یک بازی هیجانی آماده کنید که این نسخه نسبت به ورژن های قدیمی ، پیشرفته تر و حرفه ای تر شده است . بازی FIFA 16 Ultimate Team دارای بیش از 10،000 بازیکن از 500 تیم می باشد که شما با انتخاب کردن آن های میتوانید مهارت خود را به رخ حریفان بکشانید . . شما در FIFA 16 Ultimate Team می…

فور دانلود بازدید : 303 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه آنلاک شده بازی Pinball Arcade پین بال اندروید

بهترین بازی پین بال اندروید به همراه دیتای کامل

بازی پین بال را همه می شناسند و نیازی به معرفی ندارد.

Pinball Arcade سری جدیدی از بازی های پین بال مخصوص اندروید است که دارای گرافیک بی نظیری است.

این نسخه از بازی دارای برد های مختلف با امکانات مختلف است و پیشنهاد می کنیم آن را بر روی گوشی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

 

Pinball Arcade برنده جوایز متعددی شده است و منتقدین زیادی از آن به عنوان بهترین بازی پین بال اندروید یاد کرده اند.

نسخه قبلی منتشر شده در سایت طبق فید بک کاربران در برخی گوشی ها دارای مشکل خرید میز ها بوده است اما در این نسخه تمامی میز ها آنلاک است و می توانید به راحتی میز های مورد نظر خود را دانلود کنید.

فور دانلود بازدید : 247 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

 GTA-San-Andreas

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 ۵ سال پیش ، کار جانسون برای فرار از فشار های روانی که در زندگی اش وجود داشت از شهر خود لوس سانتوس گریخته و به سن آندریاس گام گذاشت غافل از آنکه این شهر ، خود مکانی خطرناک تر و پر از دردسر برای او خواهد بود . جایی که تمامی نقاط آن را گنگستر ها و مواد فروشان به تصرف خود در آورنده اند ؛ جایی که میلیونر ها و حتی ستارگان فیلم ها در فساد غوطه ور بوده اند .

اکنون دهه ۹۰ است و کارل به خانه بازگشته . مادرش به قتل رسیده و خانواده و بچه محل هایش با سیاه بختی هایی بزرگ رو به رو شده اند و اکنون این وظیفه CJ است که به نجات خانواده شتافته و کنترل خیابان های سن آندریاس را بر عهده بگیرد .

Grand Theft Auto: San Andreas یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های کامپیوتری در طول تاریخ است که از سوی کمپانی Rockstar ارایه گردیده است و با ورود به اندروید ، اکنون لقب بزرگ ترین بازی Open-World دنیای اندروید را نیز به خود اختصاص داده است ؛ جایی که می توانید در آن آزادانه به گشت و گذار پرداخته و ماموریت های از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سر بگذارید . این بازی با بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی خود می تواند تا مدت ها شما را به خود سرگرم بسازد .

فور دانلود بازدید : 218 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

Crazy Cowboy Sniper War نام یک بازی قدرتمند و منحصر به فرد برای دستگاه های اندرویدی می باشد ! در این بازی باید به یک کابوی کمک کنید تا در جاده ای که پیش می رود، با دشمنانش که قصد جان او را دارند مبارزه کند و راه را برای خود باز کند تا بدون هیچ صدمه ای مسیر را طی کند. در شروع بازی دو هفت تیر ساده به شما داده می شود که برای از بین بردن تعداد کم مهاجمان کافی به نظر می رسد. اما با گذشتن از مراحل ابتدایی باید برای ادامه بقای خود از سلاح های مرگبار تری که سر راهتان قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود موسیقی های منحصر به فرد ، جنگ واقعی ، وجود عکس های گرافیکی و عبور از موانع متعدد اشاره داشت . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Crazy Cowboy Sniper War v1.0 بازی کابوی Crazy Cowboy Sniper War v1.0 – اندروید

فور دانلود بازدید : 262 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (1)

LINE PLAY نام یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. اتاق خود را با چیدن دکوری های بسیار زیبا و شیک سفارشی سازید . به عنوان مثال برای این کار شما می توانید با استفاده از عروسک ، کلاه و … اتاق خود را زیباترکنید .به عنوان مثال برای این کار شما می توانید با استفاده از عروسک ، کلاه و … اتاق خود را زیباترکنید . در این نسخه آواتارهای جدیدی به بازی اضافه شده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .همچنین لازم به ذکر است که این بازی مخصوص کودکان بوده و جذابیت خاصی برای بزرگسالان نخواهد داشت .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

LINE PLAY v2.2.5.0 بازی طراحی اتاق LINE PLAY v2.2.5.0 – اندروید

فور دانلود بازدید : 338 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

Offroad Legends یکی از هیجان برانگیزترین، اعتیادآورترین و پرطرفدارترین بازی های اتومبیلرانی و ماشین سواری با سبکی جدید و گیم پلی ای خاص برای اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند اندرویدی می باشد که در آن شما می بایستی که با کنترلرهای ساده انواع ماشین های سنگین را کنترل کرده، حرکات نمایشی انجام دهید و از موانع مختلف پیش رو به سلامت عبور کنید و مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! انواع ماشین های مختلف در چهار دسته ی مختلف Monsters، ۴×۴ off-roaders، Behemoths و Fun cars در اختیار بازیکن قرار میگیرد که باید با کنترل دقیق آن ها و بدون صدمه دیدن سطح های بازی را کامل کنید! گرافیک اچ دی خیره کننده ی بازی، پخش موسیقی های مهیج و متفاوت و کنترلرهای بسیار عالی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی ماشین سواری و رسینگ را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند!

در حین بازی و کنترل ماشین مراقب سرعت خود باشید چرا که در راه شما تعداد زیادی از تله ها، دره ها و غیره وجود دارد و اگر به تله ها یا دره ها برخورد کنید لاستیک های شما نابود می شوند و ماشین شما آتش میگیرد و بازی را باخته اید!

برخی از ویژگی های بازی رسینگ Offroad Legends اندروید :

* در اختیار قرار دادن ۴ دسته ی مختلف از انواع ماشین ها

* شامل بودن ۳ حالت مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن

* تخریب و نابود شدن ماشین ها در هنگام مسابقه و پشت سر گذاشتن مراحل

* دارا بودن گرافیک اچ دی خارق العاده به همراه صحنه های عالی

* شامل بودن بیش از ۲۵ مسیر مختلف مسابقه (کاملا متنوع و چالش برانگیز)

* پشتیبانی از گیم پد Xperia PLAY و همچنین رکوردها برای لیدربوردها

بازی هیجان انگیز Offroad Legends هم اکنون در مارکت اندروید با میلیون ها دانلود دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.3.6: (آفلاین)

* اضافه شدن پشتیبانی از : Game Services leaderboards and achievements

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک آن

 

دانلود Offroad Legends - بازی حرکات نمایشی با ماشین سنگین اندروید + دیتا

فور دانلود بازدید : 389 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی آسفالت ۸ : هوابرد Asphalt 8: Airborne v1.6.0e اندروید

همراه دیتا + پول بی نهایت + تریلر

اضافه شدن خودروهای رویایی جدید و تغییرات چشمگیر دیگر

 

با سرعت برانید و گرد و غبار به پا کنید! اکنون نسخه هشتم بهترین و محبوب ترین بازی مسابقه ای اندروید منتشر شده است. با سرعت برانید و یک رانندگی پر از هیجان و خطر را با فیزیک عالی تجربه کنید!

اتومبیل های لوکس رویایی

- ۴۷ خودرو زیبا با عملکرد بالا که ۸۰ درصد آن ها جدید می باشند!

- وجود بهترین شرکت های خودروسازی از قبیل : بوگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری، پاگانی زوندا و …

- صدای فوق العاده جذاب و واقع گرایانه موتور ماشین ها

درباره ما
فور دانلود مکانی برای شما دوستان دانلود آهنگ فیلم بازی برنامعه و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 294
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 3,652
  • بازدید سال : 25,696
  • بازدید کلی : 354,128