loading...
فور دانلود|دانلود نرم افزار|بازی|انیمیشن
فور دانلود بازدید : 237 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

 Amir%20Farjam%20 %20Bezar%20Hes%20Konam دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام بزار حس کنم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر فرجام به نام بزار حس کنم با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید امیر فرجام به نام بزار حس کنم :

یه عمره که از چشم تو دورم و کنار توام

بی تو هر ثانیه صدا می کنم اسمت و با خودم

نبینم که جات پیش من خالیه

حوس کردم که امشب دستات و باز دوباره تو دست خودم فرض کنم

تو رو از همونی که از من گرفت یه امشب برای خودم قرض کنم

بذار حس کنم که امشب و با منی  کنارم تو بارون قدم می زنی

برای این دل خوشی کافیه  بذار حس کنم امشب و با منی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام بزار حس کنم

♫♫♫♫♫♫

تو این لحظه چشمات و از من نگیر من از بودن تو نفس می کشم

بهت قول میدم نباشی یه روز از این زندگی پام و پس.می کشم

نمیشه تظاهر به خوبی کنم خود تو یه راهی نشونم بده

می مونم به پای تو تا اخرش اگه جای خالیت امونم بده

اگه جای خالیت امونم بده

“بذار حس کنم که امشب و با منی  کنارم تو بارون قدم می زنی

برای این دل خوشی کافیه  بذار حس کنم امشب و با منی”(دو بار)

MP3 – 320

Amir Farjam – Bezar Hes Konam

MP3 – 128

Amir Farjam – Bezar Hes Konam

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فور دانلود مکانی برای شما دوستان دانلود آهنگ فیلم بازی برنامعه و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 294
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,339
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 36,165
  • بازدید کلی : 364,597